Monday, 29 June 2015

Cheer For Fukushima


5月に私の友達が企画した「CHEER FOR FUKUSHIMA」というチャリティーイベントがありました。私も参加して、ビデオを撮りました。先日公開されたので、ぜひ見てみてください。
大震災のときに大変な被害を受けた福島県の「いわき育英舎」の子どもたちのために行われたイベントで、いわき育英舎へ寄付しました。また、今でも寄付できますのでしたい方がいれば下記のサイトに詳細があります。

Un ami a organisé un événement international, "Cheer For Fukushima", pour récolter des fonds pour un orphelinat de Fukushima durement touché par le séisme de 2011. Il m'a demandé de faire une petite vidéo de l'événement qui est désormais en ligne.
Les donations sont toujours possibles, et les personnes qui voudraient participer peuvent le faire via la plate-forme Youcaring, dont voici le lien :

A friend of mine did a charity event, Cheer For Fukushima, to help raising money for Iwaki Ikueisha, an orphanage in Fukushima, and kids there. I made a short video clip of the event that you can watch here:
Donation are still going on and, if you want to participate, you can do it through Youcaring and the link below:

No comments:

Post a Comment